22/2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
W trybie art. 66-70 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 tekst jednolity) na zadanie: „Wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachę trapezową budynku magazynu zbożowego w miejscowości Nowy Dwór położonego na działce nr 26/76 obręb Dłużyna, polegający na robotach ciesielsko-dekarskich”.
I. Informacje ogólne.
- Wybór oferenta oraz zawarcie umowy z Wykonawcą odbywa się zgodnie z art. 66-70 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny . Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
- Organizatorem przetargu jest Stado Ogierów Starogard Gdański Sp. z o. o. Rzeczna , 14-400 Pasłęk
- Organizator zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty lub unieważnienie wyboru bez podania przyczyn. Organizator dokonuje oceny ofert niejawnie.
- Przed złożeniem oferty konieczne jest dokonanie oględzin w terenie, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Marcinem Noga tel. 692 083 992.
- Zamawiający dokona wyboru oferty z uwzględnieniem przede wszystkim ceny, wiarygodności oferenta wynikającej z dotychczasowej współpracy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi ofertami lub unieważnienia zapytania i nie dokonania wyboru żadnej oferty bez podania przyczyny.
- Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z oferentem, który przedstawił najlepszą ofertą.
II. Przedmiot zaproszenia.
„Wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachę trapezową budynku magazynu w miejscowości Nowy Dwór położonego na działce nr 26/76 obręb Dłużyna”
Zakres robót budowlanych:
Określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Oczekiwany termin wykonania zamówienia: do dnia 20.07.2025 r.
Termin płatności: 21 dni od podpisania protokołu końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury przez Wykonawcę.
Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferenci powinni złożyć ofertę do dnia 18.06. 2025 r. do godz. 11.00 w siedzibie Organizatora, przesyłając ofertę pocztą na adres Organizatora.
Dopuszcza się możliwość przesłania ofert za pomocą poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, świadczące że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert
- Oferent przy składaniu oferty załączyć winien wypełniony kosztorys wg załączonego przedmiaru robót wymiany pokrycia dachowego (załącznik nr 1), który zawiera wszystkie prace i materiały potrzebne do przeprowadzenia robót remontowych stodoły wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 2.
- Uprawnienia do demontażu wyrobów zawierających azbest.
UWAGA: brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. niepoświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii, spowoduje odrzucenie oferty. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, albo nierzetelnych oświadczeń, powoduje wykluczenie Oferenta z postępowania.
Załączniki do pobrania: