22/2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


W trybie art. 66-70 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 tekst jednolity) na zadanie: „Wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachę trapezową budynku magazynu zbożowego w miejscowości Nowy Dwór położonego na działce nr 26/76 obręb Dłużyna, polegający na robotach ciesielsko-dekarskich”.

I. Informacje ogólne.

  1. Wybór oferenta oraz zawarcie umowy z Wykonawcą odbywa się zgodnie z art. 66-70 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny . Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
  2. Organizatorem przetargu jest Stado Ogierów Starogard Gdański Sp. z o. o. Rzeczna , 14-400 Pasłęk
  3. Organizator zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty lub unieważnienie wyboru bez podania przyczyn. Organizator dokonuje oceny ofert niejawnie.
  4. Przed złożeniem oferty konieczne jest dokonanie oględzin w terenie, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Marcinem Noga  tel. 692 083 992.
  5. Zamawiający dokona wyboru oferty z uwzględnieniem przede wszystkim ceny,    wiarygodności oferenta wynikającej z dotychczasowej współpracy. 
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi ofertami lub unieważnienia zapytania i nie dokonania wyboru żadnej oferty bez podania przyczyny.
  7. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z oferentem, który przedstawił najlepszą ofertą.

II. Przedmiot zaproszenia.

„Wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachę trapezową budynku magazynu w miejscowości Nowy Dwór położonego na działce nr 26/76 obręb Dłużyna”

Zakres robót budowlanych:

Określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Oczekiwany termin wykonania zamówienia: do dnia 20.07.2025 r.

Termin płatności: 21 dni od podpisania protokołu końcowego odbioru robót  i dostarczenia faktury przez Wykonawcę.

Termin i miejsce złożenia oferty:

Oferenci powinni złożyć ofertę do dnia 18.06. 2025 r. do godz. 11.00 w siedzibie Organizatora, przesyłając ofertę pocztą na adres Organizatora.

Dopuszcza się możliwość przesłania ofert za pomocą poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, świadczące że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert
  2. Oferent przy składaniu oferty załączyć winien wypełniony kosztorys wg załączonego przedmiaru robót wymiany pokrycia dachowego (załącznik nr 1), który zawiera wszystkie prace i materiały potrzebne do przeprowadzenia robót remontowych stodoły wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 2.
  3. Uprawnienia do demontażu wyrobów zawierających azbest.

UWAGA: brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. niepoświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii, spowoduje odrzucenie oferty. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, albo nierzetelnych oświadczeń, powoduje wykluczenie Oferenta z postępowania.

Załączniki do pobrania:

Przedmiaricon 354352 640

dokument iconWzór oferty

dokument iconWzór umowy